ПАТЧ
Grey Goo - Второе обновление
17 февраля 2015
1747
1

Разработчики из студии Petroglyph выпустили второе обновление для футуристической реалтаймовой стратегии Grey Goo, в котором продолжена работа по совершенствованию игры и геймплея.
Были внесены корректировки по ИИ, исправлены ошибки аудио, внесены изменения в особенности юнитов, исправлены недочеты кампании, усовершенствована система подбора противников во многопользовательских сражениях, исправлен ряд ошибок игры, доработан интерфейс и редактор карт.
Перечень изменений

• Default AI is now Lambert instead of Random
Audio
• Fixed an issue where the RTS Primer VO audio was incorrect in German
Units
• Aircraft will now prioritize empty landing pads first when ordered to land by right clicking on Hangars/Airpads
• Further improved the extents shrinking from 50% to 25% to minimize artillery/AoE impact of grouped units
Campaign
• Adjusted Easy and Normal difficulty settings. Hard difficulty is unaffected.
• Fixed an issue where script-spawned units were not being given the correct health modifiers
• Fixed a bug in The Barricade that caused some enemy Guardian units to idle in brush instead of properly mounting wall pillars
Engineering
• Added matchmaking improvements to allow players easier access to searching for matches worldwide
• Improved logic for detecting players disconnecting to force a win or avoid a loss
• Servers will now temporarily pause when connection loss is first detected
• Added improvements to performance that prevents certain cases from lagging the client severely
• Structures from an eliminated player will now properly clear up passability upon deletion
• Fixed a crash local to 32 bit machines
• Fixed a crash that would occur while loading a multiplayer match
• Fixed a lock that would occur for clients when the host would close the lobby
• Fixed an issue where 2v2 Ranked matches were not properly reporting
• Fixed crash that would occur when starting skirmish match
Terrain Editor
• Fixed crash that would occur when launching a custom map with the spigot marker inside the HQ boundaries
• Fixed crash that would occur when loading an untouched custom map
UI
• Moved Quick Match window up in the Multiplayer screen while search is ongoing
• Added translations for new text
• Fixed an issue with compressed Korean text
• Added a new “Extras” section to the menu with a quick launch button for the Terrain Editor
• Made various fixes to improve performance in the UI
• Fixed an issue where the game would unpause immediately after pausing in single player
(c) Goha.ru
Другие публикации по теме
Gryphline и Hypergryph объявили о старте набора на очередное закрытое бета-тестирование Arknights: Endfield в Китае, которое в этот раз будет проводиться эксклюзивно для Android и iOS.
Вчера в 19:00
586
0
В Wartales появился регион Бригга – бесплодная и враждебная земля к югу от Людерна. Здесь элитные Следопыты объединились для борьбы с легендарной угрозой – Зверем, проклятым существом, которое каждые несколько лет появляется и угрожает Пяти Королевствам.
Вчера в 18:55
482
0
Для стратегии Crusader Kings III вышло дополнение Khans of the Steppe. Новая глава от Paradox Interactive переносит игроков на просторы евразийских степей, где можно возглавить кочевые племена, вдохновленные монголами.
Вчера в 12:00
419
0