ПАТЧ

Grey Goo - Второе обновление

1715
1

Разработчики из студии Petroglyph выпустили второе обновление для футуристической реалтаймовой стратегии Grey Goo, в котором продолжена работа по совершенствованию игры и геймплея.

Были внесены корректировки по ИИ, исправлены ошибки аудио, внесены изменения в особенности юнитов, исправлены недочеты кампании, усовершенствована система подбора противников во многопользовательских сражениях, исправлен ряд ошибок игры, доработан интерфейс и редактор карт.

Перечень изменений   AI
• Default AI is now Lambert instead of Random

Audio
• Fixed an issue where the RTS Primer VO audio was incorrect in German

Units
• Aircraft will now prioritize empty landing pads first when ordered to land by right clicking on Hangars/Airpads
• Further improved the extents shrinking from 50% to 25% to minimize artillery/AoE impact of grouped units

Campaign
• Adjusted Easy and Normal difficulty settings. Hard difficulty is unaffected.
• Fixed an issue where script-spawned units were not being given the correct health modifiers
• Fixed a bug in The Barricade that caused some enemy Guardian units to idle in brush instead of properly mounting wall pillars

Engineering
• Added matchmaking improvements to allow players easier access to searching for matches worldwide
• Improved logic for detecting players disconnecting to force a win or avoid a loss
• Servers will now temporarily pause when connection loss is first detected
• Added improvements to performance that prevents certain cases from lagging the client severely
• Structures from an eliminated player will now properly clear up passability upon deletion
• Fixed a crash local to 32 bit machines
• Fixed a crash that would occur while loading a multiplayer match
• Fixed a lock that would occur for clients when the host would close the lobby
• Fixed an issue where 2v2 Ranked matches were not properly reporting
• Fixed crash that would occur when starting skirmish match

Terrain Editor
• Fixed crash that would occur when launching a custom map with the spigot marker inside the HQ boundaries
• Fixed crash that would occur when loading an untouched custom map

UI
• Moved Quick Match window up in the Multiplayer screen while search is ongoing
• Added translations for new text
• Fixed an issue with compressed Korean text
• Added a new “Extras” section to the menu with a quick launch button for the Terrain Editor
• Made various fixes to improve performance in the UI
• Fixed an issue where the game would unpause immediately after pausing in single player


Другие публикации по теме
"Те, кто остались" в новом трейлере Arknights: Endfield
"Те, кто остались" в новом трейлере Arknights: Endfield
16 января стартует закрытое бета-тестирование Arknights: Endfield, приглашения на которое уже были разосланы всем победившим в этой "лотерее" приглашений.
Вчера в 13:00
1003
0
Форум
Из России с любовью: разработчики Civilization VII показали Екатерину II
Из России с любовью: разработчики Civilization VII показали Екатерину II
Уже совсем скоро, 11 февраля, состоится релиз новой части культовой серии глобальных стратегий — Civilization VII. Разработкой игры занимается студия Firaxis Games, а издателем выступает компания 2K.
Вчера в 10:45
1400
9
Форум
Обзор глобальной стратегии Yield! Fall of Rome — просто неплохой представитель жанра
Обзор глобальной стратегии Yield! Fall of Rome — просто неплохой представитель жанра
Yield! Fall of Rome вышла неплохой игрой, за которой можно скоротать оставшиеся недели до релиза Civilization VI. Игра появится на виртуальных прилавках уже 20 января, но, правда, в формате раннего доступа.
13 января в 18:18
2135
3
Форум