Inferno 1.3.2 установят 23 октября
23 октября 2012
2902
3
![fd64f88a8db1aa0d51c14413f8a90627.png](https://gallery-pub.goha.ru/gals/news/logo/orig/fd64f88a8db1aa0d51c14413f8a90627.png)
Патч Inferno 1.3.2 для sci-fi MMO EVE Online от компании CCP Games установят 23 октября 2012 года, сообщил официальный сайт игры. Техническое обслуживание серверов пройдет с 15:00 до 15:30 по московскому времени. В этом обновлении разработчики представят несколько изменений фракционного противостояния – подробности об этом были опубликованы ранее в выпуске блога.
Список изменений
![+](http://forums.goha.ru/images/vbgoha/buttons/collapse_thead_collapsed.gif)
To be released on Tuesday, October 23, 2012
CHANGES
Factional Warfare
- Added Loyalty Point rewards for defending sites in your own faction territory. Amount of Loyalty Points gained is proportional to the vulnerable status of the system – the more vulnerable, the closer the rewards are with attacking sites.
- Attacking players capturing complexes in vulnerable Factional Warfare solar systems don’t receive Loyalty Points anymore.
- Added a donation tax to the Factional Warfare Infrastructure-Hub that is proportional to its respective faction war zone control. The more upgraded space a particular faction owns, the more Factional Warfare Loyalty Points will be wasted maintaining the donation tax instead of being normally spent.
- NPCs in Factional Warfare sites now contest the capture timer just like players would. This only happens for players attacking a site, defending players can still capture it without interference.
- Bleed-out from enemy players capturing sites on the same solar system than FW Infrastructure-Hub has been decreased from 50 to 10%.
- Loyalty Point store price reduction from War Zone Control Tier system has been moved to a raw gain bonus for all Factional Warfare related activities (PvP kills, site capturing and mission running).
Tier1: LP store offers 4 times more expensive, LP gains unchanged
Tier2: LP store offers 2 times more expensive, LP gains increased by 5%
Tier3: LP store offers unchanged next to pre-Inferno levels, LP gains increased by 10%
Tier4: LP store offers 2 times less expensive, LP gains increased by 15%
Tier5: LP store offers 4 times less expensive, LP gains increased by 20%
The new system is:
Tier1: LP gains reduced by 50%
Tier2: LP gains unchanged next to pre-Inferno levels
Tier3: LP gains increased by 75%
Tier4: LP gains increased by 150%
Tier5: LP gains increased by 225%
- Increased Loyalty Point costs for upgrading FW Infrastructure-Hubs.
Level1: 10,000 LPs
Level2: 25,000 LPs
Level3: 45,000 LPs
Level4: 70,000 LPs
Level5: 100,000 LPs
Buffer: 150,000 LPs
New upgrade costs are:
Level1: 40,000 LPs
Level2: 60,000 LPs
Level3: 90,000 LPs
Level4: 140,000 LPs
Level5: 200,000 LPs
Buffer: 300,000 LPs
Further information about above outlined changes can be found in this devblog.
FIXES
Graphics
- Resolved an issue that would remove the lines in the 3D starmap when switching between the solar system and star map.
- Incorrect translations for “bounty” and “volume” have been corrected in the German client.
- Various linguistic changes have been made throughout the Russian and German client.
P.S. Подписывайтесь на наш YouTube канал.
Другие публикации по теме
EVE Online десятилетней давности и сегодняшняя версия выглядят совершенно по-разному благодаря некоторым инициативам CCP, о которых студия рассказывает в своем последнем блоге.
7 февраля в 10:00
3760
5
В этом году CCP Games снова создает ажиотаж вокруг ежегодной конвенции EVE Fanfest, которая пройдет с 1 по 3 мая. Новый видеоролик рекламирует различные ивенты, проходящие в концертном зале Harpa и его окрестностях, о которых студия уже упоминала ранее.
4 февраля в 20:00
1310
3
В MMORPG EVE Online назревает настоящая буря. Скитальцы начали своё самое масштабное вторжение и совершают скоординированные налеты на системы с высоким и низким уровнями безопасности, проверяя на прочность оборону Нового Эдема.
3 февраля в 16:30
1059
3