Патч от 12 сентября

19214
137

Компания Valve сообщает об установке очередного обновления на тестовую версию DOTA 2. Первый патч за последние семь недель общим объемом 400 mb не добавляет нового героя.

Разработчики улучшили общую загрузку моделей и визуальной составляющей игры, а также изменили портреты некоторых героев. При этом разработчики исправили досадный баг с использованием Blink Dagger после оглушения, даже в моменты его отката. Все эти изменения можно будет наблюдать в стабильной версии уже завтра.

Update Notes 12.09:   - Made significant performance improvements to model loading and rendering.
- Added iG to the Hall of Fame.

GAMEPLAY
- Fixed a bug where a Blink Dagger could be used post-stun even if it should have been disabled due to damage.

UI
- Settings dialog sliders no longer go to 11.
- The loadout screen now shows how many items you have for each slot (so you don''t have to page in and out of each slot to find items).
- The Gold and XP graphs will now update immediately when a broadcaster opens them.
- The Shop combine tree is now animated.
- The center item in the combine tree now shows purchasable border.
- The buyback indicator in top bar displays for 10 seconds.
- Pinging dropped items now prints the item to team chat, similar to rune pinging.

VISUALS
- Beefed up Lifestealer''s Open Wounds debuff effect.
- Beefed up Luna''s Lucent Beam impact a tiny bit.
- Made some visual tweaks to Keeper''s Illuminate projectile so it behaves better when moving across different altitudes.
- Slightly enlarged accuracy debuff effect for Keeper''s Blinding Light.




SOUND
- Added new lines to several heroes.

BOTS
- Added Dragon Knight bot.
- Added Skeleton King bot.
- Fixed invisible bots getting stuck trying to place wards.
- Fixed Earthshaker not considering using Enchant Totem to interrupt channels.
- Juggernaut will no longer try to attack when using Blade Fury, he''ll just move to his desired location.
- Lina should now use Laguna Blade more appropriately (less killstealing of low-health enemies).
- Bots should now be less likely to bail on a neutral farming target that has a tiny amount of health left.
- Fixed bug that caused bots to select the wrong item to drop.
- Fixed bots always assuming that humans were pushing a tower (rather than farming it) if they were in-lane late-game.
- Fixed bug that was causing too much avoidance from Radiance.
- Fixed bug where Lina wouldn''t use Dragon Slave when pushing or defending a lane.
- Fixed towers still causing avoidance for a few seconds after they''ve been destroyed.
- Bots now better estimate how powerful they are relative to the enemy team.

Другие публикации по теме
В Dota 2 добавили птицу-самурая Кеза — у него два оружия и восемь навыков
В Dota 2 добавили птицу-самурая Кеза — у него два оружия и восемь навыков
В популярной MOBA Dota 2 от Valve появился Кез — новый герой с восемью способностями сразу. А одновременно с ним в игру добавили и четвертый акт ивента “Павшая корона”.
8 ноября в 11:44
1259
6
Форум
Игры-долгожители vs поделки на один день
Игры-долгожители vs поделки на один день
Распиаренный проект Concord от Sony Interactive просуществовал всего пару недель, игра вышла в релиз и была сразу признана игроками никчемной поделкой. Знали разработчики что так получится или хотели своему проекту долгие лета существованию? Сегодня поговорим про проекты долгожители.
20 сентября в 13:00
13760
22
Форум
 Team Liquid стали чемпионами The International 2024 — это был один из беднейших турниров в истории TI
Team Liquid стали чемпионами The International 2024 — это был один из беднейших турниров в истории TI
Завершился ежегодный главный чемпионат по Dota 2 — The International 2024. В финале между собой встретились Team Liquid и Gaimin Gladiators. Интриги не вышло, “Ликвиды” разнесли “Гладиаторов” всухую со счетом 3:0.
16 сентября в 11:00
4302
32
Форум
Пользователи:
8.5/10
Steam:
90/100
Оценка редакции: